duminică, 22 februarie 2015

Review - Aparat de ras AquaTouch Philips AT750/16, acumulator, 3 capete, negru/albastru

Aparatul de ras AquaTouch Philips AT750/16, acumulator, 3 capete, negru/albastru este unul din preferatele mele. Am unul ca acesta acasa si mi se pare sincer extraordinar, privind raportul calitate pret. Bateria nu tine mai putin de 40 de minute, nu ca ai avea nevoie de atata timp pentru a te barbieri, dar daca iti plac excursile, iti pot spune din propie experienta ca aparat de ras AquaTouch Philips AT750/16 m-a tinut fara sa-l reincarc nu mai putin de 10 zile, timp in care am fost plecat de acasa fara sa am incarcatorul acestui aparat de raselectric la mine. E si o chestie nasoala la aceasta super baterie ... Se incarca complet in 8 ore. Deci daca nu vrei sa o distrugi ar cam trebuii sa respecti asta (practic exact ca si la bateria telefoanelor mobile cu cat o incarci mai des si mai putin complet cu atat scade dutrata pana la urmatoarea reincarcare) OK, dar asta nu este totusi atat de nasol. Poate ca Aparat de ras AquaTouch Philips AT750/16, acumulator, 3 capete, negru/albastru sau orice alta culoare (nu prea conteaza culoarea), ii ia 8 ore sa se incarce complet, dar daca suntem realisti... CINE SE RADE DE 2 ORI IN 8 ORE... so da .. not a big deal!

Avantaje

  • afisaj led baterie
  • nu foarte scump
  • poate fi utilizat sub dus
  • durata baterie mare
  • sistem super lift & cut cu doua lame

Click aici pentru mai multe detalii si oferta!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu